dimecres, 2 de gener del 2008

L'odi pot ser tant gran?



PARAULA
Sentiment profund de malvolença o aversió envers algú. Repugnància o aversió profunda per alguna cosa.


REFLEXIÓ
Com pot haver despertat un odi tant profund a Kenya Com pot ser que la gent s'uneixi per treure la vida a una altra persona, a base de cops de bastó. Com pot ser que aquest matí em llevi del llit i veig a les noticies com una persona mor a mans d'unes altres a cop de bastó. Què està passant al món. Què està passant?
Que tingueu un bon dia, jo no crec que pugui després d'haver vist això.
Salut!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Home "La mort del català" que vols que et digui ... Podries començar per canviar l'incorrecte "per a que" pel correcte "perquè" . El català es morirà si no es cuida.

Chamaerops ha dit...

Doncs tens tota la raó, i ara ho arreglo. Però no em demanis tant, doncs no sóc lingüista, i ajuda'm corretgint-me els texts. Segur que trobaràs més errors en els altres escrits. I axí sanejarem la llengua, jejeje

El que pretenc és que el català no desaparegui, doncs com tants altres catalans, jo treballo cara al´públic, i més d'un cop m'han intimidat, dient-me coses com; "No te endiendo", "Habla cristiano", "El castellano es tan oficial como en catalán",.... I no crec que sigui la forma correcte de dirigir-se a mi, ni a tants d'altres.

On acaba el meu dret per poder-me expresar en la meva llengua a casa meva, i con comença el seu dret a que es comuniquin amb ell en una altra llengua?

No treballo a Serveis Socials, ni en un aeroport, ni en cap lloc on seria del tot normal que em demanessin que m'expresés en castellà, que de fet ho faig i no em suposa cap problema, només quan em falten al respecte,...

Hi ha molta gent que no fa ni l'esforç d'intentar entendre-ho. I permetent aquestes actituds, només fem que deteriorar la llengua i el país.

Així que SALUT! I la pròxima vegada que passis per aqui, apunta't al carro, i em corregeixes els texts :-D

Anònim ha dit...

Ens intoxiquen, ens manipulen...

Jobove - Reus ha dit...

QUI NO TE RES A PERDRE I SI MOLTA GANA, L'ODI ÉS L'ARMA IDEAL

salutacions