dissabte, 12 de gener del 2008

Busco AJUDA per mantenir el blog


PARAULA

Ajuda (Help,ayuda)
Acció d'ajudar; socórrer (una persona mancada de recursos).



REFLEXIÓ

Al llarg de la vida tots necessitem ajuda, per a aconseguir alguna cosa, per a tirar endavant, per tenir temps de fer segons què. De fet necessitem ajuda desde que naixem, per a aconseguir aliment, per aprendre a caminar, ....


Jo ara per aconseguir mantenir aquest blog necessito de la vostra ajuda. Busco persones que vulguin penjar una paraula i una reflexió. Evidentment quan us vagi bé. Us dono accés al blog, i podem fer un dia a la setmana cadascú, pot ser qualsevol paraula.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Si vols t'ajudo, però no amb un compromís de periodicitat perquè no el podria complir. Puc aportar paraules de tant en tant, però no amb regularitat.
Espero que hi hagi gent que se sumi a la teva oferta.
Una abraçada!

Chamaerops ha dit...

Doncs sense cap compromís et convidaré.
Però trobo estrany que ni el Manu ni el Té la mà maria que son asidus d'aqui no diguin res.

Et donaré accés amb el teu correu Núria, i podràs entrar

Unknown ha dit...

Vinga, revitalitzeu-lo, amics!

nur ha dit...

m'agrada la idea, però em sembla agosarat apuntar-m'hi, ja que acabo de descobrir-vos i tampoc no podria comprometre'm a cap periodicitat, però us desitjo molta sort!

quim ha dit...

A mi m'agradaria intervenir de tant en tant. No prometo una periodicitat sistemàtica però estic en un entorn laboral que em permet sentir coses curioses. Possiblement serà interessant donar-les a conèixer.

Unknown ha dit...

Jo tinc un bloc semblant i apollo aquest.